Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(8)
Forma i typ
Artykuły
(8)
Autor
Hischer Erhard
(1)
Kowalik Stanisław
(1)
Nowakowska Monika
(1)
Ostrowska Krystyna
(1)
Schmidt Hans-Ludwig
(1)
Surzykiewicz Janusz
(1)
Tatarowicz Jan
(1)
Tokarczyk Ewa
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(8)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Agresja
(8)
Przemoc w szkole
(3)
Niemcy - szkolnictwo
(2)
Badania oświatowe i pedagogiczne
(1)
Socjoterapia
(1)
Temat: czas
1989-2000
(8)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przemoc w szkołach niemieckich. Problemy metodologiczne, wyniki badawcze / Hans - Ludwig Schmidt. // W: Agresja i przemoc w szkołach polskich i niemieckich / pod red. Krystyny Ostrowskiej i Jana Tatarowicza. - Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, 1998. - S. 20 - 38.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przemoc w szkołach niemieckich a zagadnienie prewencji i interwencji / Erhard Hischer. // W: Agresja i przemoc w szkołach polskich i niemieckich / pod red. Krystyny Ostrowskiej i Jana Tatarowicza. - Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, 1998. - S. 97 - 110.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Teoretyczne podstawy Skali Zaburzeń Socjalizacji / Stanisław Kowalik. // W: Agresja i przemoc w szkołach polskich i niemieckich / pod red. Krystyny Ostrowskiej i Jana Tatarowicza. - Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, 1998. - S. 134 - 145.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Agresja i przemoc w badaniach oświatowych (dane ankietowe z kuratoriów oświaty) / Jan Tatarowicz. // W: Agresja i przemoc w szkołach polskich i niemieckich / pod red. Krystyny Ostrowskiej i Jana Tatarowicza. - Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, 1998. - S. 79 - 96.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przemoc w polskich szkołach w relacjach uczniów o sobie i innych (wstępne wyniki analiz badawczych) / Janusz Surzykiewicz. // W: Agresja i przemoc w szkołach polskich i niemieckich / pod red. Krystyny Ostrowskiej i Jana Tatarowicza. - Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, 1998. - S. 39 - 78.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Strategia działania MEN wobec agresji i przemocy w szkołach i placówkach oświatowych / Monika Nowakowska. // W: Agresja i przemoc w szkołach polskich i niemieckich / pod red. Krystyny Ostrowskiej i Jana Tatarowicza. - Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, 1998. - S. 11 - 19.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Działania podejmowane na terenie szkół na rzecz przeciwdziałania agresji i przemocy / Ewa Tokarczyk. // W: Agresja i przemoc w szkołach polskich i niemieckich / pod red. Krystyny Ostrowskiej i Jana Tatarowicza. - Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, 1998. - S. 111 - 120.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Efektywność programu "Promocja zdrowia fizycznego, psychicznego, społecznego i duchowego w systemie edukacji i poprzez system edukacji" / Krystyna Ostrowska. // W: Agresja i przemoc w szkołach polskich i niemieckich / pod red. Krystyny Ostrowskiej i Jana Tatarowicza. - Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN, 1998. - S. 121 - 133.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej